Wednesday, 19 October 2011

mukadimah

- assalamualaikum -

alhamdulillah .. akhirnya siap jugak blog nih .. blog ni dbuat mse ktorang kelas computer application .. buat blog ni pun termasuk lam subjek nih .. tapi oke laa, aku pn dapat belajar dan ikut peredaraan mse kini .. sblom ni dok gna fb jee . <0.o>

apa2 pun aku nak ucapkan berbyk2 syukran kat lecturer computer application aku, En. Bhom sbb dah beri tunjuk ajar nak buat blog nih .. walaupn aku nih tak brpa reti sgt nak buat nak edit2 lagi . tp aku akan belajar n try buat 'secreative' mungkin sbb lect ktorang akan tgk ktorang pnya blog nih and bagi markah .. 

to lecturer, En.Bhom : bagi markah tinggi sikit yee (o,o) hehe ..

tak lupa juga to kawan2 aku yang byk membantu aku dlam pemprosesan blog nih .. ajar aku mcm2 , smpai aku sendiri tak paham ..(khas buat teman sebelah katil) kawan2 lain yang byk tnye tu , sori kalau2 informasi aku beri kat korg suma tu tak betol atau korg tak faham ape yang aku cakap ..

oke laah . smpai sini jee post pertmaku .. moga blog nih pat mmbantu aku dalam ape jua  .. (0.o)

-  syukran -

0 comments:

/