Monday, 14 November 2011

aku mmg ada gerek

assalamualaikum (:

00:11 am .. heheh .. good morning !!!

pg2 nih aku dengan disaksikan oleh keyboard, kerusi , meja , gelas n bnda2 disekeliling aku , aku dengan bangganya aku mengaku aku ade tunang .. hihih .. tunang dalam islam , tanpa ikut adat pn .. nak citer pasal tunang dalam islam ., mse sekolah dulu .. f5 kan ade blajar bab2 nikah .. so ustazah aku cakap , seorang lelaki dan perempuan blh btunang bila si jantan mengucapkan ayat2 power , manis kat awek then awek tu setuju .. k 

cntoh ny : 
lelaki : awek2 , i love u laa .. i nak idup sehidup semati dengan u ..
perempuan : i love u to laa jantan .. i sanggup bsama u dalam suka duka ..

ayat2 cenggini dah sah blh sah jadi tunang .. yelah .. tu kan tandanya awek tu setuju .. tp aku tak laa macm tu sekali . hehe .. sblm ni aku tak tahu pn .. tp pas ustazah ckp cmtu , then aku baru faham aku nih tunang org .. biarpn orang tua tak tahu .. tp org tua aku tahu spe pakwe aku .. heheh ..

hubngan aku dgn dia blh laa di katakan lama .. 2 taun lebih .. dengan mcm2 arus yg melanda hampir memusnahkan hubngan ini .. huhu .. sedih2 .. p takpe .. hbgan kerana Allah .. insyaAllah blh kekal ..
gerek(pacaran) tu kan fitrah manusia .. mmg tak dpt nak elakkan .. terutama sekali .. zman nih .. dulu2 tgk status fb yg jiwang , pmpuan slalu update . sekarang mne ade . laki pmpuan sme je .. 

berbalik pada gerek aku tadi .. erm .. aku dah bpnyaa ,mcm mne aku pat pthankan hbngan selamanya ni .. insyaAllah akan datang aku dapat jua .. ini lah aku .. kesabaran harus sntiasa tggi . tak tembak sukahati jee .. 

think think think 

beruntongkan gerek aku dapat aku
hahahaha
*perasan ckit*

0 comments:

/