Monday, 5 November 2012

why aku takde fb ?

Assalamualaikum ...


hairan ? sedih ? marah ? happy ?  mcm2 dh perasaan org yg aku tgk bila aku ckp aku takde fb .. hahahah .. kesian plak ... ntahlaa .. sejak semenjak termenjak ni aku dh malas sgt dengan fb .. aku nak online pn jarang .. mmglah fb ni pat contact2 dengan kawan .. up to date ler ape ler .. tp aku malas . aku tak tahu kenape aku malas sgt dengan fb .. dulu mmg ad lah but i delete .. sbb malas . haha .. kejam kan ..

but now , byk pulak informsi kat fb .. group pnting2 suma dh fb dh .. kdg2 rse gak ketinggalan .. tp blh gak aku tya kwn jee ..  tak yah nak susah2 .. hihi .. tmbah2 lagi nak practikal bln 12 ni .. suma dlm fb dh sekarang .. auuu . mnyampah ..  tak suka tak suka .. haha .. so gedik .. (ini bkn aku tau)

so, for now ... takdelah dulu fb tu yee kawan2 .. InsyaAllah sy akan buat fb utk anda senang contact sy ...:D

0 comments:

/